Olemme arvioineet palvelun saavutettavuuden itse.
Digipalvelun saavutettavuuden tila
Ei-saavutettava sisältö
Hankinnat ja Hämeenlinna -blogi on suunnattu erityisesti yrityksille. Blogi on luotu Blogger-blogipalveluun, jolloin saavutettavuus on riippuvainen ko. blogipalvelusta. Tekstit blogissa ovat vapaamuotoisempia kirjoituksia ja Hämeenlinnan kaupungin hankintoja koskevat viralliset tiedot ovat muissa verkkopalveluissa, kuten kaupungin omilla verkkosivuilla.
Huomasitko saavutettavuuspuutteen digipalvelussamme? Kerro se meille ja teemme parhaamme puutteen korjaamiseksi
Sähköpostilla: hankinnat(at)hameenlinna.fi
Valvontaviranomainen
Jos huomaat sivustolla saavutettavuusongelmia, anna ensin palautetta meille eli sivuston ylläpitäjälle. Vastauksessa voi mennä 14 päivää. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta lainkaan kahden viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon (avautuu uuteen ikkunaan). Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivulla kerrotaan tarkasti, miten ilmoituksen voi tehdä ja miten asia käsitellään.
Valvontaviranomaisen yhteystiedot
Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
www.saavutettavuusvaatimukset.fi (avautuu uuteen ikkunaan)
saavutettavuus(at)avi.fi
puhelinnumero vaihde 0295 016 000
puhelinnumero vaihde 0295 016 000
Teemme jatkuvasti työtä saavutettavuuden parantamiseksi
Digipalveluistamme on tehty saavutettavuusarviointi:
https://www.hameenlinna.fi/hallinto-ja-talous/tietoa-hameenlinnasta/tietosuoja-ja-oikeudet/saavutettavuusseloste/ (avautuu uuteen ikkunaan)
https://www.hameenlinna.fi/hallinto-ja-talous/tietoa-hameenlinnasta/tietosuoja-ja-oikeudet/saavutettavuusseloste/ (avautuu uuteen ikkunaan)
Olemme sitoutuneet digipalveluiden saavutettavuuden parantamiseen:
https://www.hameenlinna.fi/hallinto-ja-talous/tietoa-hameenlinnasta/tietosuoja-ja-oikeudet/saavutettavuusseloste/ (avautuu uuteen ikkunaan)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti