torstai 30. syyskuuta 2021

Kysely ateria- ja siivouspalveluista 2021 – Kerro mielipiteesi!


Hämeenlinnan kaupunki selvittää kyselyllä erityisesti kuntalaisten ja henkilöstönsä tyytyväisyyttä ateria- ja siivouspalveluihin. Tällä hetkellä palvelut tuottaa Kalvolassa ja Rengossa Compass Group Suomi sekä muualla Hämeenlinnassa Palmia.

Kyselyn tuloksia hyödynnetään mahdollisuuksien mukaan ateria- ja siivouspalveluiden tulevissa kilpailutuksissa sekä toiminnan kehittämisessä muutenkin.


Hämeenlinnan kaupunki suunnittelee Hauhon, Lammin ja Tuuloksen sekä osan kantakaupungista (mahdollisesti noin kolmasosa kanta-Hämeenlinnasta) ateria-, siivous- ja käyttäjäpalveluiden sekä mahdollisten muiden palveluiden kilpailuttamista vuonna 2022. Kuvituskuva. Kuva: Hämeenlinnan kaupunki.

Kerro kaupungille kyselyyn vastaamalla, mikä em. palveluissa toimii hyvin ja mikä vähemmän hyvin ja onko asioita, joita tulisi mielestänne kehittää. Vastaathan kyselyyn 31.10.2021 mennessä. Kyselyn vastaukset käsitellään anonyymisti. Kyselyllä ei kerätä henkilötietoja. Kiitos vaivannäöstä jo etukäteen!

1 kommentti:

  1. Siivous itäpuolen viheralueella on heikolla tolalla: pinnoilla ja seinällä olevilla papereilla on pientä hiukkaspölyä, lattiallla olevat roskat ja likaläiskät eivät itsekseen häviä. Mikä korona-tehostettu siivous? Kesän jälkeen 800€ arvoinen Salli-satulatuoli oli eri paikalla, kuin mihin sen jätin loman alkaessa ja elokuussa istuinpinnalla oli pyöreä läiskä, jonka jouduin itse pesemään pois. Tuoli on minulle todella tärkeä työergonomian kannalta ja tarpeellinen. Se ei saisi olla mikään taukotuoli kurapöksyiselle työntekijälle. Samanlainen läiskä oli opettajahuoneen sohvassa pitkälle syksyyn. Opehuoneen sohvassa oli myös pari viikkoa sitten kengän jälki, joka ei ole opetushenkilöstön tekemä.

    VastaaPoista