maanantai 22. helmikuuta 2021

Tietopyyntö Kanta-Hämeen maakunnan kokonaisvastuullisesta kuljetuspalvelusta – infotilaisuus 18.3.


Olemme tekemässä Hämeenlinnasta Suomen parasta julkista hankkijaa! Näin ollen haluamme, että tässä tietopyynnössä kuvattu mahdollinen tuleva hankintammekin tulee olemaan Suomen paras. Siihen tarvitsemme avuksi toimijoita, jotka arvostavat rehellistä ja avointa vuoropuhelua hankintayksikön kanssa, jotka nauttivat kilpailusta ja jotka haluavat edustaa oman alansa huippua.

Kaikki tässä tietopyynnössä olevat tiedot ovat alustavia, joten ne eivät sido Hämeenlinnan kaupunkia eivätkä muita kuntia ja kuntayhtymiä mitenkään.

Hankinnan alustava kuvaus


Kanta-Hämeen kunnat ja kuntayhtymät hakevat palveluntuottajaa toteuttamaan maakunnallista kokonaisvastuullista kuljetuspalvelua, joka vastaa vammaispalvelulain, sosiaalihuoltolain sekä terveyskeskusten kiireettömien kuljetusten tuottamisesta kokonaisuudessaan. Sopimuksen palvelukokonaisuus sisältää henkilökuljetusten tilausten vastaanoton, yhdistelyn, välityksen, kuljetuspalvelujen järjestämisen ja valvonnan sekä maksuliikenteen ja raportoinnin alueella, jossa osapuolina ovat Forssan seudun hyvinvointikuntayhtymä, Hattulan kunta, Hausjärven kunta, Hämeenlinnan kaupunki, Janakkalan kunta, Kanta-Hämeen sairaanhoitopiirin kuntayhtymä, Lopen kunta, Riihimäen kaupunki ja Riihimäen seudun terveyskeskuksen kuntayhtymä. Hämeenlinnan kaupunki toimii yhteistoimintasopimuksen mukaisesti hankinnan vastuukuntana mukana olevien kuntien ja kuntayhtymien puolesta. Tarjouksen voi tehdä yksittäinen yritys, yritysten muodostama ryhmittymä taikka yritys tai ryhmittymä, joka käyttää alihankkijoita.

Alustava aikataulu on, että hankintailmoitus julkaistaan maalis-huhtikuun vaihteessa 2021 ja sopimuskausi alkaisi 1.7.2022. Tarkoitus on, että palveluntuottaja olisi selvillä ennen vuodenvaihdetta.

Hankinnasta kiinnostuneita toimijoita pyydetään ilmoittautumaan hankintayksikölle sähköpostilla osoitteeseen petteri.saarti(at)hameenlinna.fi 15.3.2021 mennessä. Sähköpostiviestissä pyydetään ilmoittamaan toimijan nimi ja Y-tunnus sekä yhteyshenkilö suorine yhteystietoineen. Viestissä pyydetään myös ilmoittamaan osallistumisesta infotilaisuuteen, josta on tietoa alempana. Viestin aiheeksi pyydetään laittamaan MAKUPA 2022.

Kuvituskuva. Kuva: Hämeenlinnan kaupunki.

Tämä ei ole tarjouspyyntö eikä hankintailmoitus, joten tämän tietopyynnön julkaisemisella ei aloiteta tarjouskilpailua, vaan kyseessä on markkinakartoitukseen ja vuoropuheluun liittyvä tietopyyntö. Hankinta tulee mahdollisesti olemaan kansallisen kynnysarvon ylittävä käyttöoikeussopimuksen hankinta. Tämä tietopyyntö ei velvoita Hämeenlinnan kaupunkia eikä muita osapuolia toteuttamaan varsinaista hankintaa.

Hankinnan kohdetta ja aikataulua tarkennetaan myöhemmin, joten hankinnan kohde ja/tai aikataulu voi muuttua. Tietopyyntöön vastaamatta jättäminen ei estä tarjouskilpailuun osallistumista eikä tietopyyntöön vastaaminen vaikuta millään tavoin tarjoajan asemaan tarjouskilpailussa. Hämeenlinnan kaupunki ei maksa eivätkä muut osapuolet maksa korvausta tietopyyntöön vastaamisesta eikä markkinakartoitukseen ja vuoropuheluun osallistumisesta.

Infotilaisuus


Hankinnasta kiinnostuneille toimijoille järjestetään yhteinen infotilaisuus. Infotilaisuus järjestetään etäyhteydellä (Teams) torstaina 18.3.2021 klo 9.00 alkaen (kestäen korkeintaan kaksi tuntia). Infotilaisuudessa esitetty materiaali lähetetään jälkikäteen sähköpostilla tietopyyntöön vastanneille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti