maanantai 12. marraskuuta 2018

Hämeenlinnan kaupunki ottanut käyttöön sähköisen kilpailutusjärjestelmän


Hämeenlinnan kaupunki on ottanut käyttöön sähköisen kilpailutusjärjestelmän, jolla kaupungin tarjouskilpailut toteutetaan viimeistään 1.1.2019 alkaen. Järjestelmätoimittaja on Cloudia Oy. Kilpailutusjärjestelmän avulla mm. yhtenäistetään kaupungin kilpailutusprosessia ja hankinta-asiakirjoja sekä helpotetaan tarjouksen tekemistä kaupungille.

EU- ja kansallisten hankintojen tarjouskilpailut tulevat löytymään Tarjouspalvelu-portaalista osoitteesta https://tarjouspalvelu.fi/hameenlinna.

Tarjouspalvelu-portaalissa on julkaistu jo yksi kaupungin tarjouspyyntö. Ohjeet ja käyttövinkit -kohdasta avautuu tarjoajille paljon hyödyllistä tietoa portaalin käytöstä. Kuvakaappaus julkaistu Cloudia Oy:n luvalla.

Pienhankintojen tarjouskilpailut tulevat löytymään Pienhankintapalvelu-portaalista osoitteesta https://pienhankintapalvelu.fi/hameenlinna.

Pienhankintapalvelu-portaalissa ovat ne tarjouskilpailut, joihin ei sovelleta hankintalainsäädäntöä. Ohjeet ja käyttövinkit -kohdasta avautuu tarjoajille paljon hyödyllistä tietoa portaalin käytöstä; Lue pikaohjeet -kohdasta löytyy ytimekäs ohje portaalin käytöstä. Kuvakaappaus julkaistu Cloudia Oy:n luvalla.

Jos yrityksellä on jo käyttäjätunnus Tarjouspalvelu- tai Pienhankintapalvelu-portaaliin, niin sama tunnus käy tarjousten tekemiseen sekä Hämeenlinnan kaupungille että muille hankintayksiköille. Jos yrityksellä ei ole vielä käyttäjätunnusta kumpaankaan portaaliin, niin yrityksen pitää ensin rekisteröityä palveluun (rekisteröityminen on veloituksetonta).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti