Osallistu Teemme yhdessä! -webinaareihin, joissa kuulet lisää Hämeenlinnan seudun kuntien työllisyyspalveluiden palvelutarpeista sekä uudesta tavastamme ostaa palveluita dynaamisen pienhankintamallin avulla. Keskustellaan dynaamiseen pienhankintaan liittyvistä kysymyksistä ja HankintaSampo-järjestelmän käytöstä. Tilaisuuksissa saat myös vinkkejä omien palveluidesi rakentamiseen sekä kehitetään yhteistyötä myös markkinoinnin merkeissä.
Aikataulu:
- 20.5. klo 9-9.45 Työllisyyspalveluiden palvelutarpeet + HankintaSampo + palvelusta esitteeksi
- 27.5. klo 16.30-17.15 Hankkeen palvelut + HankintaSampo + palvelusta esitteeksi
- 2.6. klo 10-10.45 Palveluiden markkinointi asiakkaille
Kuvituskuva. Kuva: Hämeenlinnan kaupunki.
Webinaareihin pääset liittymään hankkeen verkkosivulta löytyvästä linkistä! Webinaarit järjestää Teemme yhdessä! -hanke (ESR) yhdessä työllisyyspalveluiden kanssa.
Tervetuloa!
Hilkka Luukkonen, hankinta-asiantuntija, puhelin 050 408 0853, sähköposti: hilkka.luukkonen(at)hameenlinna.fi
Tarleena Rantanen, projektipäällikkö, puhelin 050 467 4550, sähköposti: tarleena.rantanen(at)hameenlinna.fi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti