Hankinnan tavoitteena on kaupunkia erinomaisesti palveleva, kokonaistaloudellisesti edullinen asianhallintajärjestelmä ja sähköinen arkisto. Asianhallintajärjestelmän ja sähköisen arkiston tulee toimia luotettavasti ja niiden tulee olla helppokäyttöiset. Hankinnan tavoitteena on lisäksi järjestelmä ja arkisto, joita kehitetään aktiivisesti kaikkia järjestelmän ja arkiston käyttäjiä ajatellen siten, että yleisestä kehitystyöstä ei veloiteta erikseen. Asianhallintajärjestelmä ja sähköinen arkisto hankitaan palveluna.
Tarjouskilpailua koskevat kysymykset on esitettävä 23.10.2020 klo 12.00 mennessä. Tarjousten jättöaika päättyy 6.11.2020 klo 12.00. Kysymykset ja tarjoukset tulee lähettää Tarjouspalvelu-portaalista.
Sähköinen arkisto tarkoittaa, että asiakirjoja ei säilytetä enää paperimuodossa, kuten niitä säilytetään esimerkiksi Kansallisarkiston Hämeenlinnan toimipaikassa. Sähköisen arkiston tulee täyttää SÄHKE2-normin vaatimukset. Kuvituskuva. Kuva: Hämeenlinnan kaupunki.
HUOM! Tarjoajille korostetaan sitä, että tarjous kannattaa jättää ajoissa (esimerkiksi 1-2 arkipäivää ennen tarjousten jättöajan umpeutumista). Hankintayksikön kokemuksen mukaan on valitettavan yleistä, että kun tarjouksen lähettäminen jätetään viimeiseen hetkeen, niin teknisestä tms. tarjoajasta johtuvasta syystä tarjouksen lähettäminen ei usein onnistukaan määräaikaan mennessä (oikeuskäytäntö on äärimmäisen tiukka siinä, että myöhästyneet tarjoukset on suljettava pois tarjouskilpailusta).
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti