maanantai 19. lokakuuta 2020

Koululaisten aamu- ja iltapäivätoiminta – Osallistu infotilaisuuteen!


Olemme tekemässä Hämeenlinnasta Suomen parasta julkista hankkijaa! Näin ollen haluamme, että tässä tietopyynnössä kuvattu mahdollinen tuleva hankintammekin tulee olemaan Suomen paras. Siihen tarvitsemme avuksi toimijoita, jotka arvostavat rehellistä ja avointa vuoropuhelua hankintayksikön kanssa, jotka nauttivat kilpailusta ja jotka haluavat edustaa oman alansa huippua.

Hämeenlinnan kaupunki suunnittelee koululaisten aamu- ja iltapäivätoiminnan kilpailuttamista. Tarjouskilpailu käytäneen alkuvuodesta 2021 ja sopimuskauden on tarkoitus alkaa syyslukukauden 2021 käynnistyessä. Hankinta on todennäköisesti sote- tai muun erityisen palvelun pienhankinta.

Aamu- ja iltapäivätoimintaa tarjotaan kaikille 1.-2. vuosiluokan oppilaille ja erityisopetukseen otetuille 3.-9. vuosiluokan oppilaille.

Aamu- ja iltapäivätoimintaa järjestetään koulun työaikana koulun aloituspäivästä viikon 22 loppuun. Toimintaa tarjotaan koulun työvuoden aikana 760 tuntia kullekin toimintaan osallistuvalle lapselle. Toimintaa voidaan järjestää arkipäivisin klo 7-17 välisenä aikana. Yleisin järjestämisaika ajoittuu klo 11-17 välille. Lukuvuosittain selvitetään, missä toimipaikoissa on tarvetta toimintaan ennen koulupäivän alkamista.

Aamu- ja iltapäivätoiminta tulee rakentaa jatkumona varhaiskasvatuksen ja esiopetuksen kasvatustehtävälle. Toimintaa ohjaavat perusopetuksen yleiset kasvatustavoitteet, joiden tarkoituksena on tukea lapsen kokonaisvaltaista hyvinvointia ja terveyttä sekä luoda pohja hyvälle kasvulle. Tämä tavoite velvoittaa kaikkia aamu- ja iltapäivätoiminnan järjestämisessä ja tuottamisessa mukana olevia.

Tietopyynnön julkaisuhetkellä ulkoiset palveluntuottajat tuottavat aamu- ja iltapäivätoimintaa 19 kaupungin kouluyksikössä, joita on sekä pitäjissä että kantakaupungin alueella, ja kaupungin omat ohjaajat vastaavat toiminnasta kuudessa yksikössä. Näistä kolme on erityisen tuen ryhmiä.

Hankinnasta kiinnostuneita toimijoita pyydetään ilmoittautumaan hankintayksikölle sähköpostilla osoitteeseen marikki.arnkil(at)hameenlinna.fi 6.11.2020 mennessä. Sähköpostiviestissä pyydetään ilmoittamaan toimijan nimi ja Y-tunnus, alla mainittuun infotilaisuuteen osallistuvien henkilöiden sähköpostiosoitteet sekä yhteyshenkilö suorine yhteystietoineen. Viestin aiheeksi pyydetään laittamaan APIP-TOIMINTA.

Hankintaa koskeva infotilaisuus järjestetään Teams-kokouksena torstaina 12.11.2020 klo 14-15.

Kuvituskuva. Kuva: Hämeenlinnan kaupunki.

Tämä ei ole tarjouspyyntö eikä hankintailmoitus, joten tämän tietopyynnön julkaisemisella ei aloiteta tarjouskilpailua, vaan kyseessä on markkinakartoitukseen ja vuoropuheluun liittyvä tietopyyntö. Tämä tietopyyntö ei velvoita Hämeenlinnan kaupunkia toteuttamaan varsinaista hankintaa eli hankintaa ei välttämättä toteuteta.

Hankinnan kohdetta ja aikataulua tarkennetaan myöhemmin, joten hankinnan kohde ja/tai aikataulu voi muuttua. Tietopyyntöön vastaamatta jättäminen ei estä tarjouskilpailuun osallistumista eikä tietopyyntöön vastaaminen vaikuta millään tavoin tarjoajan asemaan tarjouskilpailussa. Hämeenlinnan kaupunki ei maksa korvausta tietopyyntöön vastaamisesta eikä markkinakartoitukseen ja vuoropuheluun osallistumisesta.

Kaikki tässä tietopyynnössä olevat tiedot ovat alustavia eivätkä ne sido hankintayksikköä millään tavalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti