Kaupungin hankintapäällikkö Aapo Korte käsittelee Julkisten hankintojen neuvontayksikön verkkosivuilla Vieraskynä-kirjoituksessaan hankintojen viestintää. ”Mitä sitä viestimään… Onhan meillä HILMA!” -otsikoidussa tekstissä Korte korostaa viestinnän merkitystä mm. tarjouskilpailujen onnistumisessa ja hankintojen avoimuuden lisäämisessä.
Hämeen kauppakamarin jäsenlehdessä 3/2020 on kerrottu Hämeenlinnan hankinnoista ja julkisista hankinnoista muutenkin. Jutussa Aapo Korte toteaa, että tietyissä tilanteissa hankintoja voidaan pyrkiä ohjaamaan paikallisille yrityksille, mutta tarjouskilpailun lopputuloksen ratkaisee kuitenkin tehdyt tarjoukset.
Hämeenlinnan kaupungin hankintapäällikkö Aapo Korte kehottaa viestimään julkisista hankinnoista monipuolisesti ja ymmärrettävästi sekä onnistuneesti ja positiivisesti. Hän myös muistuttaa, että hankinnat eivät ole ”mustavalkoisia”, vaan niissä on valtavasti värejä ja sävyjä. Kuva: Hämeenlinnan kaupunki.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti