Hämeenlinnan kaupunki suunnittelee kiinteistöihin liittyvien tekniikka- ja turvallisuusjärjestelmien kilpailuttamista mahdollisesti vuonna 2021. Hankinta voi koostua esimerkiksi seuraavista osista:
- Kulunvalvontajärjestelmä(t)
- Kameravalvontajärjestelmä(t)
- Ovi- ja porttipuhelinjärjestelmä(t)
- Paloilmoitinjärjestelmä(t)
- Rikosilmoitinjärjestelmä(t)
- UPS-järjestelmä(t)
- Äänentoisto- ja äänievakuointijärjestelmä(t)
- Rakennusautomaatio
- Kiinteistöjen yleiskaapelointijärjestelmä(t)
- Kiinteistöjen sisäverkkokaapelointi em. järjestelmiin liittyen
Hankintaa koskeva infotilaisuus järjestetään Teams-kokouksena torstaina 24.9.2020 klo 13.00 alkaen (tilaisuus kestää noin 1-2 tuntia).
Kuvituskuva. Kuva: Hämeenlinnan kaupunki.
Tämä ei ole tarjouspyyntö eikä hankintailmoitus, joten tämän tietopyynnön julkaisemisella ei aloiteta tarjouskilpailua, vaan kyseessä on markkinakartoitukseen ja vuoropuheluun liittyvä tietopyyntö. Tämä tietopyyntö ei velvoita Hämeenlinnan kaupunkia toteuttamaan varsinaista hankintaa eli hankintaa ei välttämättä toteuteta.
Hankinnan kohdetta ja aikataulua tarkennetaan myöhemmin, joten hankinnan kohde ja/tai aikataulu voi muuttua. Tietopyyntöön vastaamatta jättäminen ei estä tarjouskilpailuun osallistumista eikä tietopyyntöön vastaaminen vaikuta millään tavoin tarjoajan asemaan tarjouskilpailussa. Hämeenlinnan kaupunki ei maksa korvausta tietopyyntöön vastaamisesta eikä markkinakartoitukseen ja vuoropuheluun osallistumisesta.
Kaikki tässä tietopyynnössä olevat tiedot ovat alustavia eivätkä ne sido hankintayksikköä millään tavalla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti