maanantai 18. helmikuuta 2019

Hämeenlinnan kaupunginvaltuuston kokousten videointi – Osallistu tiedon jakamiseen kuntalaisille!


Hämeenlinnan kaupunki suunnittelee Hämeenlinnan kaupunginvaltuuston kokousten videoinnin kilpailuttamista. Optiona tulevat mahdollisesti olemaan muut videolähetykset. Alustava aikataulu on se, että sopimuskausi alkaisi tammikuussa 2020.

Hankinnasta kiinnostuneita toimijoita pyydetään ilmoittautumaan hankintayksikölle sähköpostilla osoitteeseen hankinnat(at)hameenlinna.fi 18.3.2019 klo 9.00 mennessä. Sähköpostiviestissä on ilmoitettava vähintään toimijan nimi ja Y-tunnus, ja viestin aiheeksi on laitettava VIDEOINNIT.

Kuva: Hämeenlinnan kaupunki

Varsinainen tietopyyntö on HILMA-ilmoituskanavassa; se ei ole tarjouspyyntö eikä hankintailmoitus, joten ilmoituksen julkaisemisella ei aloiteta tarjouskilpailua, vaan kyseessä on markkinakartoitukseen ja vuoropuheluun liittyvä tietopyyntö. Ilmoitus ei velvoita Hämeenlinnan kaupunkia toteuttamaan varsinaista hankintaa.

Hankinnan kohdetta ja aikataulua tarkennetaan myöhemmin, joten hankinnan kohde ja/tai aikataulu voi muuttua. Tietopyyntöön vastaamatta jättäminen ei estä tarjouskilpailuun osallistumista eikä tietopyyntöön vastaaminen vaikuta millään tavoin tarjoajan asemaan tarjouskilpailussa. Hämeenlinnan kaupunki ei maksa korvausta tietopyyntöön vastaamisesta eikä markkinakartoitukseen ja vuoropuheluun osallistumisesta.

Hankinnan alustavat tavoitteet


Hankinnan tavoitteena on löytää Hämeenlinnan kaupunginvaltuuston kokousten videointiin osaava ja ammattitaitoinen sopimuskumppani, joka toteuttaa videoinnit laadukkaasti ja kustannustehokkaasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti