maanantai 18. helmikuuta 2019

Pikatulkkauspalvelu pikatulkkaussovelluksen kautta – Ole mukana palvelemassa kaupunkia pikatulkkausta vaativissa tilanteissa!


Hämeenlinnan kaupunki suunnittelee pikatulkkaussovelluksen kautta tapahtuvan pikatulkkauspalvelun kilpailuttamista. Alustava aikataulu on se, että sopimuskausi alkaisi heinäkuussa 2019.

Hankinnasta kiinnostuneita toimijoita pyydetään ilmoittautumaan hankintayksikölle sähköpostilla osoitteeseen hankinnat(at)hameenlinna.fi 4.3.2019 klo 9.00 mennessä. Sähköpostiviestissä on ilmoitettava vähintään toimijan nimi ja Y-tunnus, ja viestin aiheeksi on laitettava PIKATULKKAUSPALVELU.

Kuva: Hämeenlinnan kaupunki

Varsinainen tietopyyntö on HILMA-ilmoituskanavassa; se ei ole tarjouspyyntö eikä hankintailmoitus, joten ilmoituksen julkaisemisella ei aloiteta tarjouskilpailua, vaan kyseessä on markkinakartoitukseen ja vuoropuheluun liittyvä tietopyyntö. Ilmoitus ei velvoita Hämeenlinnan kaupunkia toteuttamaan varsinaista hankintaa.

Hankinnan kohdetta ja aikataulua tarkennetaan myöhemmin, joten hankinnan kohde ja/tai aikataulu voi muuttua. Tietopyyntöön vastaamatta jättäminen ei estä tarjouskilpailuun osallistumista eikä tietopyyntöön vastaaminen vaikuta millään tavoin tarjoajan asemaan tarjouskilpailussa. Hämeenlinnan kaupunki ei maksa korvausta tietopyyntöön vastaamisesta eikä markkinakartoitukseen ja vuoropuheluun osallistumisesta.

Hankinnan alustavat tavoitteet


Hankinnan tavoitteena on saada Hämeenlinnan kaupungin käyttöön pikatulkkaussovellus, joka on helppokäyttöinen, tietoturvallinen ja luotettava. Hankinnan tavoitteena on myös se, että pikatulkkauspalvelu palvelee nopeasti ja luotettavasti pikatulkkausta vaativissa tilanteissa ja että pikatulkkauspalvelu palvelee vähintään niillä kielillä, joita kaupunki eniten tarvitsee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti